Marionett ..

Erkänner att även den här natten inte har varit något vidare.. flimret har ett eget skådespel där jag är marionett och den grinande häxan håller i trådarna. Jag har inget val, finns ingen chans att smita måste ta mig igenom natten .. o de gjorde jag även denna gång!



Får ett psykbryt på den här skitkroppen, ja på hela min situation!


Det är fortfarande jag som skriver och jag vet att jag inte brukar låta så här men just precis nu idag så är jag innerligt trött på att behöva "lyssna på min kropp", jag vill köra järnet, bli trött och få träningsvärk inte fysiskt och mentalt stillestånd.


Ja, jag ska lugna ner mig, nej jag ska hetsa upp mig lite till för jag har en skitdator också som vill gå varm och stänger av sig och som har ett skittangentbord som saknar masssa knappar så det hoppar hit och dit när jag skriver den funkar precis lika bra som jag, puh, så då fick jag med det också.





Va rädd om er, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0