Snålbåst

ja, de va de idag. Jag har varit ute o gått en "prommis" med Flisan o de snådde som attan om kinderna. -14gr, jag vill ha vår Nu. Jag är hemma alldeles själv i helgen. Så nu lyssnar jag på musik, o tittar på hockeyn. O så kommer nog min kväll att vara oxå.

Sköt om er , kram.


Nu

ska jag börja o blogga igen.  Åh, jag har varit borta länge ..  Jag är en ny människa sen jag var här sist, kroppsligt o själsligt ..  Jag har gått ner 18,5 kg sen slutet på aug- 09.  Jag har bearbetat mig själv, o slitit med tankar o känslor. Så nu är jag fit for fight. Dagarna blir ljusare, o vi närmar oss våren. Denna underbara årstid. Jag är tillfreds med mig själv o ser livet o framtiden i ett helt annat perspektiv, mot vad jag gjorde i höstas. Så nu välkomnar jag er o våren ;-))

Va rädd om er, kram.


RSS 2.0