Massor av kärlek!




Livet har aldrig bara en sida, det är fyllt av krokiga stigar och felaktiga vägskäl,
 man får ta det som det kommer.

Om nu vägen var spikrak som vissa har fått för sig i sitt tunnelseende,
 då skulle vi inte uppleva värst mycket, på gott och ont.

Lärdomar skulle vi inte få heller, vi skulle vara som robotar, styrda på räls.
 Men så lätt är det inte, vi gör rätt och vi gör fel i våra liv,
 jag har gjort massor av fel,
 både med barnen och mitt eget liv men vad kan man göra mer än att göra livet så gott det går för alla?


Men mitt i allas uppfattningar så har jag ett fakta som ingen kan ta ifrån mig,
 jag gav liv till mina barn, jag älskar mina barn och barnbarn,
 och jag gör så gott jag kan, mera kan jag inte göra,
men älskar dem över allt annat det gör jag.



Va rädd om er, kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0