Lycka!



Att få vara lycklig måste vara en av de mest uppskattade saker
 man vill få ut av sin levnadsperiod här på jorden?

 
Vi vandrar ju i bland alltför kort tid i människans värld
 och vore det inte underbart att bara få vara lycklig den tiden?

 
Är pengar lycka?
Är materiella ting lycka?
Är ens friskhet lycka? Nej inte alltid...


 Den perfekta får en lagom dos av allt så man kan uppleva harmoni med sig själv.
Men måste det vara så ojämt fördelat för vissa?
 Kommer någonsin mina doser få vara jämt fördelade så jag kan känna en inre frid?


 Jag önskar mig lycka.....
Jag vill vara så där lycklig  och bara gå runt med en sån där riktigt skön känsla av belåtenhet.


 Vara nöjd med det som livet ger....
Näää, jag vill kunna välja...
Bara de bra sakerna!






Va rädd om er, kram.


Kommentarer
Postat av: Mariette

Ja, tänk om man bara kunde välja sånt som man verkligen vill göra och må så bra som man kan... så härligt

2012-01-13 @ 13:12:29
URL: http://mariettesrora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0