Everyone who says sunshine brings happiness has never danced in the rain.

Faan jag saknar dig pappa, o allt som va med dig!
3 mån har gått sen du for till landet Nangijala.

Åh jag fattar inte, du ska va hemma med mamma, o pyssla om henne o dig själv.

Du ska svara i telefon när jag ringer ..

Du ska vara hemma när jag kommer hem framöver ..

Nä så är de inte, sist jag for hemifrån mamma o dig,
så va de din jäkla begravning.

Fan jag höll på o svimma, fin va begravningen med alla .. mina älskade barn, mina barnbarn, mina systrar o deras familjer.Mostrar, morbröder med respt. Fastrar med respt. Kusiner..- MAMMA, å mamma den vackraste mamman som finns!

Jag förstår att du valde mamma<3 i dina unga dar, o hon dig<3.

Tack för att vi fick så snygga föräldrar!!


Du var så underbart vacker i kistan, ta hand om sakerna som vi skickade med ..

Jag vill se dom igen när vi möts igen du o jag i Nangijala.


Jag ska snart hälsa på dig vid graven, men jag hoppas du hälsar på mig före.

Jag har alltid älskat dig Pappa<3 o kommer alltid att göra de.

Vi träffs snart, LOVE YOU, PAPPA<3






Va rädd om er, kram.












Kommentarer
Postat av: Jess

beklagar...

2012-02-03 @ 14:19:51
URL: http://theshedevil.blogg.se/
Postat av: susanne

Tack för de Jess.

Ha en fin helg.

Kram/S.

2012-02-03 @ 14:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0