Tankarna som maler ger mig ingen ro.

Har inte gjort något vettigt alls idag….

Jo varit ute o gått efter skoterspåret med min hund, solen sken o bra musik i lurarna.

Är grymt nervös över min framtid.

 Känner mig lite nedstämd. Känner mig som Bambi på hal is.

 Vet inte vart vindarna för mig. Vet ingenting.

Jag trevar efter något att hålla fast vid. Men allt runt omkring mig ger vika.

 Rädsla, tveksamhet och förvirring.

Jag vet inte vad framtiden har att komma med.

 Det skrämmer mig…








Va rädd om er, kram.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Det viktigaste av allt är att du har oss, fem lyckliga barn i ditt liv. Och att du är den viktigaste för mig. Jag älskar dig mamma <3

2012-02-26 @ 07:59:13
URL: http://sannaloviisa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack Sanna .. jag ælskar dig<3 o alla er andra oxå<3

2012-02-28 @ 17:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0