Hej sockersötingar!

Jaha... livet rullar ju på som alltid, fastän jag inte har hjul under fötterna..


Jag tänker på livet.
Vad vill jag göra med det liv jag har kvar?
Vad vill jag fylla det med nu? Vad är viktigt för mig?
Hur jag ska gå vidare härifrån...
är frågan som jag ställt mig många många gånger den senaste tiden.
Lika vilset som ett barn som funderar: "Vad ska jag bli när jag blir stor?"...

Det enda jag är säker på... och det har jag varit rätt länge nu...
är att jag vill att mitt liv ska ha haft betydelse för någon annans liv.
Att just jag har funnits... och levt och handlat så att någon annan en dag minns mig med tacksamhet.


Det måste måste väl ändå vara den högsta lyckan att få ta med sig härifrån...
meningen med allt... och kanske det enda vi kan ta med oss den dagen vi går.


Sen... att min förmåga att finnas där för någon annan inte är så stor nu...
ja, det är som det är.


Men målet finns där.




Va rädd om er, kram.




Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

Hej!

Vi har nyligen bytt blogg till http://tobelieve.devote.se

Vi skulle bli superglada om du ville kika in och lämna ett avtryck vad du tycker om den hittills ?

KRAM och tack på förhand!

2011-09-13 @ 13:36:39
URL: http://tobelieve.blogg.se/
Postat av: jessica - en borderline blogg

Fin blogg!

kolla gärna in min blogg,

läs om kampen mot sjukdomen

och mina upp och ner gångar.



ska även ha frågestund så du får

gärna fråga något ifall du undrar något,

vad som helst. :)



kramar

2011-09-13 @ 16:57:07
URL: http://diisorder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0