Livet går vidare , jag vill det och hänger med .

Jag drar tandtråden fram och tillbaka.
Fram och tillbaka. Om och om igen.

Tankarna trillar uttråkat runt i skallen.
Försöker ändå tänka positivt.

Egenvård är ju bra.
Kanske blir jag framtidens nya Bockstensman
(BockstensTant?) om 10.000 år.
Arkeologer kommer att hitta min
välbevarade kropp insmord i exklusiv antiagecreme och mitt marmorvita
garnityr kommer att utmana framtidens forskarelit.

-Vem var den tjusiga tanten med de perfekta tänderna? -Hur levde hon?
-Varför har hon en bit tråd mellan tänderna?
-Ha, där får de allt nåt
att bita i!
Va rädd om er, kram.

Kommentarer
Postat av: Elly

Skönt inlägg! När man börjar tänka så kan det ju bli hur stort som helst. :-)

2011-09-27 @ 22:38:43
URL: http://[email protected]
Postat av: Susanne

Tack för de :)) Trevligt att du lämnade en rad!

2011-09-28 @ 09:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0