Här var det lugnt!

Undrar vad hon gör? Hon som bor här...

Inte mycket, sitter och slötittar vid datorn. Hon skulle behöva rycka upp sig och göra lite plock o stök - inte "skjuta upp till morgondagen" hela tiden. 
Men det är så lätt att göra det, i morgon ska jag, men i morgon ska jag ....
i morgon kanske - varför ska man göra idag det man kan skjuta upp till morgondagen????

Vad gör man..


När ingen ork finns, när man inte vet vart den smitit iväg, när man inte vet var man ska leta?
Något stressar min hjärna, men jag kan inte sätta fingret på vad, jag vet bara att jag vill vara osynlig. 

Trött.
Jo jag tror jag vet .. regnet, mörkret, hösten, slut på sommaren osv ..
Va rädd om er, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0