Sovgott pappa<3

Nedför kinderna kommer tårarna alltid att rinna
Ur mina tankar kommer du aldrig att försvinna

Du hade det jobbigt i flera år
Jag vet att din själ var fullt av sår


Djupt i mitt hjärta kommer minnena alltid finnas kvar
Från den tiden du var så underbar


Nu flyger änglar runt din kropp jämt
Att vi förlorade dej är det värsta som har hänt



I en ring dansar älvorna i skogens glänta
Vill träffa dej, orkar knappt vänta
Och i paradiset flyger änglarna vid din sida
Nu pappa behöver du aldrig mer lida



Det är så tomt och allt känns så grått
Tack, tack  för den bästa pappa jag någonsin ha fått.




Sovgott pappa, va rädd om dig.
Vi ses i Nangijala‎.


Kommentarer
Postat av: Vilsen

En kram från mig...

2011-10-28 @ 22:11:09
URL: http://vilsen-vilsen.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Tack snälla, kram tbx.

2011-10-29 @ 15:41:04
Postat av: Olivia

Så fin blogg du har! :D skulle vara roligt m du kunde kolla min och kommentera!

2011-11-01 @ 06:59:23
URL: http://oliviastener.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0