Mina ord ..

Jag skriver för mig. Så är det. För att bli av med tankar, för att kunna gå vidare i tanken och i livet.
Jag blir berörd när jag ser att så många läst mina ord. Det gör mig glad att en endaste person velat och valt att klicka in på min blogg för att läsa det jag känt, tyckt och tänkt.
Att läsa här är frivilligt, och ni ville!
Jisses! Det är stort.
Sen finns det några av er läsare som väljer att kommentera det jag skrivit.
Ni lägger minuter av ert liv på att tycka och formulera er i min blogg. Det är stort för mig. Mycket stort. Och mitt hjärta tar ett skutt för varje kommentar som lämnas.

Det är känslan av att faktiskt betyda något, litet, litet. Men ändå. Något.

Tack!

 

Va rädd om er, kram.


Kommentarer
Postat av: jan

du skriver så bra och klokt

2011-10-11 @ 21:54:17
Postat av: Ehva

Läser din blogg mitt lilla hjärta..men e urusel på att lämna kommentarer..;)) kramar Ehva

2011-10-13 @ 12:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0