Åhh..joo...Absolut tråkigt innehåll!!

Tom och innehållslös. Tömd, dränerad med ett huvud som inte vill, inte orkar.
Jag gillar inte den där obestämda oros känslan, som gnager runt i kroppen. Bort, bort...Orkar inte vara olustig, för den delen orkar jag inte vara särskilt lustig heller. Neutralläge, som på en automatväxlad bil....
Idag är det en tycka synd om mig dag. I alla fall precis just nu. Förhoppningsvis vänder det snart. Det bästa botemedlet är att göra något. Slita arslet av sig, få en kropp som värker av hårt jobb, ett huvud som är trött och inte orkar tänka.
O ett hjärta som gör som de själv vill, för så är de ju!!
Va rädd om er, kram.

Kommentarer
Postat av: Vivi

Jag ahr precis haft en sådan period själv, men oftast kommer man ur det. Tror det är viktigt bara att komma ihåg att ibland får man faktiskt tycka synd om sig själv, krypa upp i soffan äta lite glass och se en bra film, man ska bara försöka att inte fastna där för länge ;)

Ät lite glass eller choklad för mig med ;)

Mvh

2011-10-07 @ 16:26:58
URL: http://www.missvivis.se
Postat av: Susanne

Tack Vivi för dom raderna, dom värmde:)

Ja de blir soffhäng med vovven o choklad,jajamen jag käkar lite för dig oxå:)

Önskar dig en fin o mysig kväll.

Kram<3



2011-10-07 @ 17:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0