Önskelista

Snälla tomten!

Vad jag önskar mig.....Att ha en man en MAN, som först och främst är snäll, men om

han sedan kunde svara i  någon diskussion med något annat än jag vet inte, har aldrig hört, så glad jag skulle blivit.

Tomten!!!

Om han sedan inte hade haft tummen mitt i näven, hade klart varit en fördel,men inget krav.

Utseendet skiter jag i, bara han är fräsch.

Det önskar jag mig.... Har du en sådan stor säck så packa ner honom, jag lovar honom en hedersplats.

Och dig en jätteportion god gröt.

 

Va rädd om er, kram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar gröt

2011-11-21 @ 17:59:25
Postat av: Lina Holgersson

Hej!

Passar på att marknadsföra min blogg lite.

Har just nu en tävling igen där man kan vinna en klocka osv.

Kolla gärna in och se om det finns något du gillar :)



Kram //Lina Holgersson

2011-11-21 @ 20:59:40
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/
Postat av: Eriiza

Låter som en perfekt julklapp att önska sig. =)

Postat av: susanne

Hahaha! Jisses vilket arbete den tomten kommer till att få. Han kommer ju inte till att bli klar till julafton...Tror nog det går bättre om du hittar honom själv ( man får faktiskt köpa paket till sig själv;)..Skulle det visa sig att fösta grodan inte var en prins...Pussa på flera grodor..En dag så är det bara " HAN" som är där...MR RIGHT! ( Ok några defektheter finns nog: Men man kan ha överseende med dom.

/ Kram Suss

2011-11-27 @ 17:16:18
URL: http://sussifartenigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0