Några anledningar till att man bör undvika förhållande .. ;))

- Man måste vara social...(vilket jag inte är hela tiden)

- Man måste vara öppen med sina känslor..(vilket jag inte alltid kan)

- Man måste dela med sig av sitt godis...(vilket jag inte alltid vill)

-Man bör klä sig i någonting annat än osexiga mjukisbyxor efter duschen på kvällen...(vilket jag stortrivs i)

- Man ska helst inte ha barn som den andra kan gnälla över..(vilket jag har, barn alltså, men mina är stora :)))

- Man undrar ofta vad man gör för fel...(vilket jag tydligen ofta gör)

-Man ska helst ha råd att slinga håret så det ser tjockare ut..(vilket jag inte har pengar till)

-Man ska helst inte be om hjälp, då kan man utnyttja...(vilket jag aldrig gör)

-Man ska inte fråga vad den andra gör, då har man ett kontrollbehov...(vilket jag INTE har)

-Men mest av allt så bör man unvika förhållanden för att man blir bara så jävla ledssen och sårad...(vilket jag upplevt)

Vi kan byta ut ordet MAN till JAG istället...tror att det blir mera rätt o riktigt då...:)


Va rädd om er, kram.


Kommentarer
Postat av: Månhäxan

Kan bara hålla med i dina kloka tankar....

2011-11-25 @ 13:33:47
URL: http://themoonwitch.blogg.se/
Postat av: johanna

Vilken av mina nya modellbilder tycker du blev snyggast? Kan inte riktigt bestämma mig! thanx!

2011-11-25 @ 20:03:27
URL: http://nattstad.se/johannalicious
Postat av: Olivia

följa varandra på bloglovin? :)

2011-11-26 @ 08:19:07
URL: http://oliviastener.devote.se
Postat av: Marcus

Jobbigt att du känner så.. :(

2011-12-03 @ 15:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0