"Imorgon är en annan dag".

Ännu en dag har passerat i mitt liv.

Det blev en bra dag till slut.

En dag när jag känner att morgondagen ger nytt hopp.

Jag har hela tiden strävat efter att må bättre, hitta glädje, vara glad för det jag har m.m.

Jakten på dessa saker gör att jag mår sämre när jag inte lyckas uppnå det jag söker.

Att jag kanske ska tillåta mig själv att bara vara.

Bara vara på det humör jag faktiskt är på just då.

Är jag nedstämd, låt det vara så, är jag glad, låt det vara så.

Inte hela tiden sträva efter något jag ändå kanske inte kan eller orkar uppnå.

Tids nog kommer jag finna ro och lycka, glädje och trygghet.

Det får ta den tid det tar.

Jag måste lära känna mig själv igen, den person jag är nu,

den person jag blivit ....

 

Va rädd om er, kram.

 

Jag kan inte titta tillbaka för det kommer aldrig bli som förut ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0