Men jag tror jag baxnar …

… är jag här? Det var inte igår minsann …

Jag övar … tränar varje dag på att vara en människa av den goda sorten å lyckas rätt bra med det … fast det funkar inte jämt … tänker stygga tankar då å då … ofta om mig själv … åsså kommer man in i den där spiralen … den som e som en vattenrutchbana nedåt å som slutar med ett magplask … Har haft en sån dag idag … och igår … förmodligen har jag en i morgon åxå …  känner mig trött å grinig å vill vara det. Det är just där felet ligger. Jag brukar inte vilja vara det … Men nu vill jag … Sussie  vill sura å ha sig … med andra ord gillar jag inte mig själv just nu … Jag gillar ju inte surkartar … fast å andra sidan är det ju skönt att vara lite annorlunda, haha!






Va rädd om er, kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0