Teknikens under

Fact of life:
After Monday and Tuesday even the calendar says W T F...


---------------------------------------------


Läste just att man får mindre bröst om man dricker kaffe.
Vilken himla tur för mig då att jag pimplar kaffe varje dag. Tycker nämligen min c-kupa räcker gott och väl.Så ett alternativ till silikon är alltså kaffestopp.



-----------------------------------------------

Om magen är i uppror och gör ont kan jag tipsa om att ett stycke laptop är precis lika effektivt som forna tiders varmvattenflaskor. Dessutom fyller den även funktion som tidsfördriv mellan toalettbesöken.

Teknikens under, är det inte otroligt?




Va rädd om er, kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0