Tjaa!!





Snyggingar därute ..
Natten är ljus o här sitter jag kl: 01.30
Har jag inget bättre för mig ?
Nä, för se de har hon inte!!



Har du tränat bort fläsket du fått över jul? Eller du kanske fick en fettsugning i julklapp?
Nu har vi beach 2011!
O jag har gått upp flera kg ..
Hur har de hänt?
Jag har blivit latare så är de!!
Men inte mår jag nå bättre för de, tror jag.
Ni vet, man stressar så mycket , så nog får man några extra veck i ansiktet varje år.
O de tynger.

nu jäklar….

Ingen återvändo längre, slut på alla ursäkter om sliten och trött, slut på förklaringen att jag inte har tid;Nu .. nu
går jag isäng .. med vem? 
Ja med vem?


Va rädd om er, kram. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0