The same presidier as last time?



Nu bor jag alldeles för långt ifrån en Kinarestaurang .. o deras underbara mat. 

Synd, för de blir alldeles för sällan att få äta på såna ställen.
Ja, jag brukar "slänga" ihop nåt "hemkokt" ibland, men de är som inte samma sak.

Denna miljö, dessa vänliga människor o deras mat!!
Man blir bara kär o tänka tanken ;)


The same presidier as everytime, man  är för galen! 4 små rätter o isvatten alltid samma sak!

Tryggt och bra man vet vad man får men någon gång kanske jag go "all in" och beställer den friterade bläckfisken.
För jag har ätit den o den är bara sååå goood.


Otrygga medelålders kvinna och mässionären en lördagkväll !! 

Överraska mig någon........................







Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0