hjärta!!




Uscha idag har jag verkligen haft mycket knas med hjärtrytmen. Det är så jäkla jobbigt.

Fan va jag blir less, varit till Umeå sjukhus 4 ggr .. åh jag vet inte om jag orkar ännu en op av hjärtat.
Isf blir de en jätte o då snackar vi jättestor op.
Hjärtat stannas o går med bara maskin ..sen sågas bröstkorgen .. osv.
Usch o fy :(

Iaf så  vid 18tiden ikväll kom ambulansen upp från Krokom.
Dom tog en massa koller, ett EKG som skickades direkt in på lassa i Östersund.
Ja visst fan va de hjärtflimmer.
120 i puls i viloläge. Blt 120/90.
Så de är lite snabba ryck i min kropp!!

Men de va fullpackat på akuten, så då bestämde vi att jag skulle va hemma inatt.
Blir de sämre åker jag givet in.
Jag ligger hellre hemma inatt än sitter på akuten, för de vet man ju .. de kan bli länge!
Annars imornbitti om de inte har gett sig, blir de sjuktransport till Östersund ..
Elkonvertering igen!

Dom får nog sätta tbx medicinen som dom tog bort för några veckor sen .. jag verkar inte klara mig utan den.



Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0