Vissa har flyt ibland

Nu blir det  ett inlägg i dasshumorns tecken. Eller kanske skulle vi kalla det ett riktigt “skitproblem” den här gången? För allvarligt.. vad ända in i glödheta tar det åt min toalett ibland!??? Nog är den bra rolig emellanåt. Utåt sett verkar den helt normal. Spolknapp. Sittring. Vitt porslin. En vanlig standardmodell alltså. Men GLÖM det säjer jag då bara! Utsidan kan verkligen bedra. För hur mycket jag än spolar och har mej.. är det då pin tji att få det där flytetyget till dasspapper att ge sej iväg till reningsverket!? Nänä. Det  fullkomligen VÄGRAR att följa med strömmen.. å ligger envist kvar där på ytan å guppar som en annan badanka..

Visst. Har man nu bara slängt kissnödan i toaletten är det väl inte hela världen. Men annars vill man ju gladeligen att det ska försvinna all världens väg . Men icke då. Inte förrän man tröttnat på att spola sej halvt vansinnig.. och istället sliter åt sej toalettborsten.. för att skrikandes stå å pressa den där pappersbarkbåten till botten med orden:

- Men drunkna å DÖ nångång då.. ditt jävla pruttpapper!!!!!!!!!

Jag ska fasiken starta mej ett rederi och bygga osänkbara skepp hädanefter. Lovar att Titanic skulle funnits än idag.. om bara båtjäkeln hade varit tillverkad av mitt PAPPER istället. Finns garanterat inte ett isberg i världen som rår på det materialet..





Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0