V.I.P.



Det finns människor
som jag hyser positiva känslor för
men som jag absolut inte är kär i
som jag ändå kan tänka om i banor som
"Skulle vilja vara viktig för den personen!".


Vet inte varför.
Några få människor.
De triggar det i mig.
Inte så att jag kämpar eller gör mig till.
Då skulle det ändå inte räknas.
Men de är människor som jag på något sätt beundrar
förvånansvärt ofta är de otroligt lika som personer
och jag vill ha dem mer än på avstånd.
Nu låter jag som någon form av stalker
men så är det inte.


Och de?
De är aldrig kända.  
Känner nämligen alltid en oerhörd gemenskap med dessa.
Då är det trist att inte få leva det ...  så ofta.
Men ni finns i mina tankar, o jag njuter när vi träffas.
För jag vet ju hur fantastiskt det är att få göra det.
För. Tro det eller ej,
vissa tycker att jag är viktig tillbaka...



Va rädd om er, kram.














































































.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0