En dag i .....


Vi lever en dag i taget och ser dem passera en efter en.
 Lägger dem till "upplevda dagar" och blir förhoppningsvis mer erfarna efterhand.
Är vi kloka försöker vi njuta av dem.

Faktum kvarstår: De kommer inte tillbaks. Vi blir äldre. Inget vi gör kan göras ogjort sen, inget vi säger kan göras osagt. För en del är det jobbigt. De krisar, känner sig maktlösa inför åldrandet. Själv är jag inte där än, jag har klarat mig ganska bra och njuter av att leva.

Vi har nog förresten våra demoner att kämpa mot lite till mans, antingen vi erkänner det eller inte. Så även jag. Fast jag vet inte om jag vill kalla det demoner. Men tankar. Saknad ..


Va rädd om er, kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0