Som jag vill!



Vad jag är glad att jag slipper!

Jag behöver inte följa när någon annan för i mitt liv.

Jag måste inte anpassa mig efter någon annans nycker och infall.

Jag slipper höra utläggningar om fotboll, lumpen, polare eller den egna sandlådan.

Mina öron behöver inte höra alla synpunkter, klagomål och goda råd om mig och mitt.

Jag blir inte bedragen, lurad och sviken.

Jag oroar mig inte över vad som sker och med vem.

Jag vet.

Jag plockar russinen ur kakan

Släpper inte nära nog för att bli sårad

Jag väljer, jag styr

Jag säger när och jag avgör hur.

För jag behöver ingen.

Bara mig själv


Va rädd om er, kram.


Kommentarer
Postat av: jan

du sriver så många kloka ord du är min bästa vän kram sköt om dig du får en puss också o en bamsekram

2011-07-24 @ 19:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0