Där hjärnan tar slut tar nävarna vid...

Ja.
Jag tycker något.
Jag är dessutom okvinnlig och säger det.
Säger det rakt ut utan omskrivningar.

Jobbigt va? Provocerande? Hetsande?
Jo, jag har förstått det.
Men så slå då!
Du som har det behovet slå dig trött!
Sparka, spotta, slå - det är okej.

Mår du bra av det så gör det.
Känns det bättre än att bemöta min faktiska åsikt
- ja, slå då!

Så va de förr, idag finns inte de i min värld, o inte i mina barns värld heller..

Hoppas du förstår varför åren går o dom aldrig .. aldrig vill prata med dig!!

Nu kommer deras frågor, dom minns helt plötsligt .. frågor?

Varför fick du ta oss o springa / åka fort hemifrån?

Jo .. för att du slog mig inför våra barn, o vänner ..

Nu skriver jag sanningen, för de hände flera ggr ..

O jag mitt dumma nöt gick tbx!

Men tack .. tack mina 3 äldsta som ställde ultimatum, de fick mig o vakna.

Ni räddade nog vårat / erat liv.

Jag kommer alltid, ända tills jag dör att finnas för er alla fem.

Sen att jag aldrig kan göra de här ogjort så är de ..

Men jag kommer alltid o finnas för er.

Jag älskar er mest <3

Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0