Värme o kyla

God morgon...

Ännu en dag vaknar man upp till med kallt som sjutton och massor med snö ute.. Man saknar värmen riktigt mycket en dag som denna..

Men värmen finns där ute.. I alla våra hjärtan. Det gäller bara att hitta den...

Så denna dag, dela med er av lite värme till någon i er närhet. Så lite kan göra så mycket..


Den som läst min blogg någon gång har nog sett att jag lämnar ut en hel del om mig själv, mina tankar och känslor. Ibland kanske man visar för mycket. Kanske borde man ibland hålla igen och ta ett extra andetag innan man skriver ner det så alla i hela världen kan se det .



Men jag är inte den typen av människa utan jag är en känslomänniska.

Även om jag skulle vilja ändra på detta så tror jag inte att det skulle vara möjligt. Att begränsa sig så skulle vara en typ av fängelse.

Men jag lämnar inte ut allt om mig själv. Det finns en liten del av allt som rör sig i min skalle som inte kommer ut i dagens ljus.

Ett leende sker i ett ögonblick, men minnet av det kan finnas kvar en livstid.





Va rädd om er, kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0