Nya tag!

Upp och ner, ner och upp.... Så kan jag beskriva min helg. Mer än så säger jag inte. Nu lägger jag den bakom mig och tar nya tag.




Jag ska försöka skapa mig ett Landet Ingenstans att fly till när jag känner att verkligheten blir för mycket. Jag behöver ett ställe dit jag kan försvinna när jag behöver stänga av och bara vara. Det svåra blir inte att skapa det här landet. Det svåra blir att lära mig att släppa alla tankar. Jag får väl börja med att låta den komma och sen skicka iväg dom igen. Jag får träna, träna och åter träna. Jag ska fixa det! jag har ju blivit så bra på att inte låta tankarna få fäste. Men ibland får de det och då behöver jag ett ställe som det här. Och inte bara då när tankarna får fäste. Utan när jag känner att jag behöver bort, få en liten stund för mig själv. När jag inte kan åka någonstans fysiskt för att ladda batterierna, får jag skapa ett ställe i min fantasi. Ska bli spännande att skapa ett ställe som får bli precis som jag vill ha det...






Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0