Att älska sig själv

Jag är den som spelar huvudrollen i mitt liv, hur kommer det sig då att jag känner mig som en omotiverad statist som inte övat in replikerna ordentligt och är besviken för att huvudrollen verkar spelas av andra?!


Jag har förstått att jag också vill vara den som alla tycker om... Men det går inte hur man än gör och hur mycket man än vill. För därute är alla olika och ingen kan tycka om alla, det gör inte jag eller du heller? Vad det handlar om och vad som är nyckeln till den känslan är att du ska tycka om dig själv och när du ärligt tycker om dig själv och när du är ärlig mot dig själv så kommer du att utstråla och dra till dig de människor som du vill ha omkring dig och de människor som får dig att må bra och det kommer att  räcka väl! :)

Det var det! :)




Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0