Inte NU!

Sommaren tog slut, hösten kom
och tog slut och snart är det jul
och det finns INGET i mig som säger att det är jul.
Mitt liv har låst in mig i en bur som jag på olika vis har försökt ta mig ut ifrån men det går fan inte!
Jag har inte lyckats med en enda av de moment som man borde ha klarat vid det här laget – utbildning, stadig ekonomi, en livspartner.
Jag vet att varenda kotte som träffar mig slås av min charm,
min "glädje", snällhet osv ..
Vem fel är det?
Ingens men det är väldigt lockande att skylla på någon eller bara skylla ifrån sig. Men det finns ingen att skylla på. Bara mina egna kassa beslut.


När alla dessa tankar kommer upp till ytan så knyter sig hela mitt inre och sömnen kan inte mota bort dem.

Jag vet att jag inte är en dålig människa. Jag vet att jag har både hjärta, själ och hjärna – jag är både klok, snäll, trevlig och bra på alla sätt och vis men tyvärr känns det inte så just NU!!!


Va rädd om er, kram.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0