Just nu orkar jag faktiskt inte bara vara jag!

I helgen har jag tjejhelg, ensam. Och känner mig just ensam.
Trött. Seg. Omotiverad. Mörkerdeppig.
Grått ute, grått inne. Ingen energi. Zero. Noll.
Inte det mest optimala en söndag, men jag låter dagen gå som den vill ..
Städar och plockar lite. Diskar.
Min söndag forstätter nog ungefär såhär.
I mysbyxor och goströja. Tv och dator. Film och serier. Tills jag somnar.
Åh, kom igen då med allt du har då, och lappa ihop mig bäst du kan,
och snälla gör det.
Lite energi. Lite sömn. Kramar, kärlek, närhet. Jag är inte kräsen.
Va rädd om er, kram

Kommentarer
Postat av: janne

skulle vilja ge dig energi så du mår bättre sköt om dig jätte kram susanne

2011-12-11 @ 11:30:46
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-12-12 @ 10:12:07
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0