Jag vet inte liksom!

Men det känns som det är läge för något nytt. Det är dags för förändring.
Det är dags. Men jag vet liksom inte för vad. Bara att. Liksom att...
Nytt?

Varför är jag så trött?

För jag tänker. Tänker mycket. Tänker för mycket.
Ikväll är en vanlig kväll och vanliga kvällar / dagar skall ju rapporteras i bloggar.
Ikväll är en vanlig kväll, och jag trampar runt i den alldeles ensam. Som halvvanligt.
Att få tid och möjlighet att spela musiken för högt medan jag vimsar omkring.
Att ta ut svängen och sjunga högt högre falskt.
Till och med bara ha fetaost som middag,
och inte komponera något som skulle betraktas som pedagogiskt och kostcirkelkorrekt.
Ikväll är en vanlig kväll och som vanligt saknar jag. Stundom. Och hela tiden.
Fast jag trivs ändå.
Höjer musiken ......
Va rädd om er, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0