Alla har vi våra dagar.

Vi har alla glada/ledsna dagar.

Mycket gott händer som gör en lycklig…

det behöver inte vara stora händelser…utan det ”lilla” kan räcka.

Att man har en bostad…mat å lite pengar.

Eller kanske fina samtal med kloka underbara människor…


Det händer oxå saker som gör en ledsen..men allt tycks ingå i livets plan.

Och att gråta kan vara riktigt skönt…det behöver inte vara negativt…


Jag är en människa som lär mig hela tiden hur det är att vara just, människa…
Jag är inte förmer än ngn annan…

inte vet jag heller vem som är mer än dig eller mig…

jag väljer att se prövningar som ett växande även då jag blir ledsen…

Vi har alla ett värde…redan då vi föddes …..

just att lära sig vara människa varje dag är en riktig utmaning.



Va rädd om er, kram.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så sant så!

2011-12-22 @ 22:47:13
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0