Beröring

Vart har min vardag tagit vägen?
Den verkar ha rymt sin kos.

Saknar den lite.
Även om det är härligt med folk om sig och runt sig känner jag att jag saknar min egentid lite.
Men det får jag väl så småningom.


Förresten så kände jag av idag hur mycket jag törstar efter att få vara avslappnad.
Jag skulle kunna betala vad som helst för att någon ska pilla med mitt hår och dra med fingrarna över min rygg..
Åhhh taktil beröring rules!!
Jag kan ju somna nästan direkt. Kroppen blir avslappnad på nolltid.

Skulle vara guld värt nu.





Va rädd om er, kram.




Kommentarer
Postat av: jan

längtar att få göra det, tycker så mycket om det man blir så avslappnad. du behöver inte betala för det är gratis pok

2011-08-04 @ 18:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0