Pusszitivvt

Du väljer själv vilka människor som du vill ha i ditt liv. Du ser vem som bygger upp dig och vem drar ner dig. Att omge sig med människor som är negativa och destruktiva gör nåt med oss. Vi blir trötta,slitna, känner oss kraftlösa och ljuset i våra ögon blir allt svagare dag för dag. Tänk över vem du vill ha i ditt liv. Vem som ger och vem som bara tar. Behåll de som värdesätter och respekterar dig för den du är



Solen skiner och trevliga saker på gång...

Känns som att tiden framöver kommer att ge mig många guldkorn till min samling.


Jag har kommit på mig själv
med att samla på guldkorn
Jag plockar åt mig varenda gång
det glimrar till längs min resa

Mina guldkorn är värdefulla
De är allt ifrån ett litet ord
till ett möte eller en gåva
I mina ögon blir det där lilla
till ett guldkorn

För varje litet guldkorn
får jag lite glädje, lite energi
lite styrka och hoppfullhet
att våga fortsätta min resa
mot okänt mål

Jag vet att resan går
längs en ojämn och snubblig väg
Jag faller olika hårt men vis av erfarenheten
vet jag att längre fram hittar jag fler nya guldkorn ....


Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0