Vänta!

 Jag vill gå klädd såhär och precis som på bilden vara ett kliv från stranden.





Kanske är det så, att jag måste hitta mig själv först, innan jag kan bli din. innan det kan bli du och jag. Kanske måste jag komma på en egen lösning som gör att du kan se mig så som jag verkligen är. I mitt rätta element. så som jag egentligen är. Jag är inte en tyst, tillbaka dragen tjej, det har tyvärr bara blivit så, åh du skulle se mig där jag är på topp. Jag tror det får bli så, du får vänta. Vänta tills jag har hittat en lösning. jag måste få vara mig själv innan du kan se mig för den jag är.


Nånstans nån gång så finns DU!


Va rädd om er, kram.





Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag tror att varenda ord du skriver är sant, att det ligger någonting i det .... När man är i sitt rätta element, älskar sig själv, eller vad man nu vill kalla det, så mår man bäst och har dom bästa förutsättningarna att vara lycklig i ett förhållande. Suck .. nu ska jag fortsätta att jobba med mig själv för att komma i mitt rätta element. Kram tjejen!

2010-09-14 @ 20:17:49
Postat av: Susanne

Ja men nån gång ska vi nog oxå vara där ;) Kramisar till dig!

2010-09-15 @ 09:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0