Mörka kvällar ..

Nu får vi ta fram våra värmeljus o tända upp våra hem, gud va mysigt.


Nåväl, livet rinner på för fullt o min hjärna går på högtryck: Är lite fundersam över hur jag ska göra med fortsättningen på mitt liv, kan inte ha det så här. Måste få in lite livsglöd igen. Lättare sagt än gjort, men ska fundera ut en lösning på det här.

Upp o ner känns hela livet.....framåt o tillbaka...hit o dit...ingen ordning på allting..


Tänk va livet e kort .....man tänker inte på det när man e ung o ivrig att erövra hela världen...men när man kommer till mitten ungefärär det som om det tänds en lampa o man börjar tänka.


Va livet e kort....ena stunden går man i skolan o i nästa stund e man skild o har vuxna barn o funderar över hur ålderdomen kommer bli för en annan...hua...jag va ju nyss litenvart tog tiden vägen...jag som skulle göra så mycket...


 Ursäkta mej, men jag e inte på bra humör idag, återkommer inom kort


ciao ..


Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0