Ibland..

Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag och nånting alldeles oväntat sker. Världen förändrar sig varje dag men ibland blir den aldrig densamma mer..



Jahapp, då var det måndag igen! Vart tar helgerna vägen egentligen? Jag känner mig som sju svåra år idag, hade behövt sova minst fem timmar till...

Annars lever jag livet, ena sekunden stormtrivs jag med mitt liv medans nästa stund så känns det inte alls varken rätt eller bra!! Men det är väl sånt man får leva med har jag en känsla av =) vad skulle livet vara om det var en dans på små röda rosor?? Livet ska vara fyllda med utmaningar och hinder för det är sånt vi är till för att lösa,, =)

over´n out  







Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0