Vägskälet är mitt hem...

Livet är inte så svårt egentligen, bara man gör det man vill och känner för, gör det som man själv mår bra och blir glad på. Hur svårt ska det egentligen vara?


Vi ska tacka gudarna för att vi alla är olika och därför är ingen heller normal. Tänk hur världen hade sett ut om alla vore som mig, herregud säger jag bara, sicket kaos! :)


Mina tankar om ditten och datten har börjat reda ut sig, visst har man lite små funderingar kvar, typ hur man ska lösa det ena eller det andra men samtidigt så tar jag bara allting för vad det är och gör det bästa av situationen.. Njuter av livet just nu helt enkelt.


Man lever bara en gång så varför inte göra detta, skita i alla måsten och regler och principer och bara göra det man själv känner för, låta dagen komma som den kommer och ta för sig uttav den.


Harregud vilket svammel det blev nu, suck på mig själv och mina tankar, men jag är ändå glad, jag har ett leende inom mig.


Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0