Hmmmm ..

Vårat största samtalsämne måste vara vädret, kallt eller varmt blir du då glad eller butter, snö eller inte snö, mycket kläder-lite kläder.....kläder efter väder, den som sår vind skördar storm, efter regn kommer solsken,

"solen skiner alltid fast ibland bakom molnen"....

Trots att man varje år förväntar sig en vinter, vår sommar eller höst så är vi ändå aldrig riktgigt beredda på den dagen årstiden är här...nu snackas dt vinter, snö, kyla, halka, frost, dunjackor, julklappar, ahhhh!!!

Ja alla talar om vädret, men ingen gör någonting åt det..



Fasiken jag hade skrivit ett helt (och låångt) inlägg men nu försvann alltihop för det inte gick att publicera! Aaaarrrgghhh, nu tappa jag sugen. Jäkla blogg-helvete... Jag som hade skrivit en massa kul. Höll på att skriva ku. nu också, istället för kul alltså. Tur jag är läskunnig så jag kunde ändra. Pluspoäng till mig där;)


Va rädd om er, kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0