Get warm,stay cool.

VÄNSKAP =

6 dl glädje

3 dl kramar

en skvätt värme

en nypa förlåtelse

en skvätt tålamod

massor med omtanke.

-------------------------------------------


Kärringar trivs på hösten. Om man bortser från de skinntorra kärringarna som dyrkar solen så passar höstens klimat kärringar bra.

Om ni möter en kärring med ovanligt ilsket humör till och med för att vara en kärring och som klär på och av sig hela tiden då har ni mött en kärring i klimakteriet. Eller en strippa med allvarliga yrkesskador.


------------------------------------------

Jag önskar att jag kunde tro på Gud. Så skönt att ha någon att prata med, rådfråga om ditt och datt. Jag tror på att goda gärningar man gör kommer igen i en eller annan form.


Jag tror på kärleken.


Jag tror även på David Beckham, att chips är himlen och helvetet i samma form och att jag aldrig kommer att äga en bil som fungerar som den ska. Om Gud liknade David Beckham, så skulle jag för övrigt bli troende omedelbums.



Va rädd om er, kram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan, jag saknar dig så otroligt mycket..

2010-10-18 @ 02:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0