Mitt liv!

 Möjligheterna är oändliga, lyckan finns där inne nånstans och den börjar så sakteliga sippra ut i min själ och jag är så tacksam för att jag kommit dit jag är idag.

O de har jag mina 5 älskade barn att tacka för <3


Jag är på väg uppåt och känner hur livet lättar, så gläntar jag lite på dörren och all skit kommer över mig som en tsunamivåg. Jag spolas iväg och det virvlar omkring mig tills jag strandar någonstans som hittills inte varit en söderhavs ö med varm sand och pina coladas utan mörker ..


On days when You're hurting,
really feeling that pain
- Your Angel Knows -
And will wrap You in a blanket of Love to give You courage and help keep You sane.

Det är fantastiskt, hur långt jag kommit!

Jag tittar på min måendekurva och den har stadigt klättrat uppåt sedan flera månader. Bortsett från några olyckliga dippar ner i helvetet här och där förstås. Men varje gång jag tagit tag i mig själv och klättrat upp ur dom där hålen har jag tagit ett enormt skutt framåt i livet.


Men jag har tillåtit ljuset att komma in i mitt liv, för där finns mitt riktiga jag.


Genom lidande utvecklas vi som människor. Smärta för oss närmare oss själva, vi lär och känner, växer.


Sägs det.


Allt som går sönder går inte att laga, alla delar av mig går inte att fixa till.



Jag tänker och tänker och ser allt framför mig.



För jag tänker leva, jag är nyfiken på framtiden och jag vet att det snart blir bättre.



Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0