Långsint? Njae...

Jag har aldrig i hela mitt liv hämnats. Mitt resonemang är att det är ett tillräckligt straff för dem att de måste leva med sig själva i resten av sitt liv. Jag behöver inte göra det.

Jag har rätt att behandla en människa på samma sätt som den har behandlat mig, den har gett mig den rättigheten. Och det känns väldigt bra. :D

Om "någon råkar"  spilla vin på din skjorta / tröja. Säger något plumpt / dumt. Du kommer på någon med en nödlögn - det är lugnt, du har det innestående.


Det är fredag, en dag i livet.

Det är en bra dag, lite trött, som man är så där mitt i livet, en vardag, men fredag .. o de är helg!  Det är en vacker höst, med perfekt väder.


Jag lyfter på hatten, önskar er en trevlig dag och lite god musik!


Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0