Kärleken ger oss vingar!

Jag vill också ha vingar... Nej kanske inte men det känns som det...  ibland ;)


Det är när jag ska välja mellan ensamhet och tvåsamhet som jag kommer in på tveksamhet.

De är skööönt o va singel !

Men .. När du äter, dricker, älskar och gärna delar med dig, njuter du det bästa världen kan skänka dig.


Något helt annat bara så där... Vet ni hur svårt det är att gå på toaletten och inte kunna använda den vanliga torkhanden... haha... ja det där lät... men förstå hur jag menade... helt omöjligt...


Oavsett vad jag skrivit här så kan jag försäkra att jag mår bra... *ler*

Nehä... det ska inte bli någon ful ovana
Det tror jag inte i varje fall... menar att blogga flera ggr om dagen..

 
Nä nu har jag inte tid med det här... dags att röra sig... frammåt marsch...


Va rädd om er, kram.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0