Hello!

Ny dag nya tag!

                   


Jag vet att det inte är så jävla lätt att leva ibland. Men det är inte okej att slösa bort sitt liv med att må dåligt. Jag är en glad, lite tokig människa som gillar mycket som livet har att erbjuda. Så istället för att bekymra mig så mycket borde / ska  jag ta mig i kragen och se till att leva. Göra det jag vill. Med Dig. Med Vänner. Nära och Kära. Istället för att tänka så mycket. Var sak har sin tid.


Det som var förut är en annan tid, ett annat kapitel. I en annan bok.

Vi är nu.


Ibland...

Blir man så trött!

På sig själv..på andra runt omkring. På knäppa tankar i huvet. På att man inte kan känna ro. På att man inte känner sig hörd. På allt man måste och bör.

Fan ta dessa tankar som cirkulerar och vill stanna kvar. Vore det inte bättre att bara kunna tänka positivt precis hela tiden? Undrar hur det skulle vara och kännas.

Jag provar iaf ;))


Va rädd om er, kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0