Hejsan!

Nu är jag här igen, skitkul för alla!



Egentligen har jag ingenting att berätta för er just idag. Inga storslagna tankar, eller roliga händelser. Men jag skriver ändå.




Idag såg jag en tant som log. För jag minns det, av alla människor jag sett idag minns jag henne. Det var ett så ärligt leende, och jag blev glad.

Så om jag ska förmedla någonting idag är det nog det. Värdet i ett leende, i en kram i ett skratt. Att lyssna på någon som ingen lyssnar på. Det kan kanske låta lite klyshigt, men det är ju sant. Jag menar om man är glad, varför inte dela med sig?



Va rädd om er, kram.


Kommentarer
Postat av: Ewa

Vad enkelt skrivet, men med en sån stor innebörd. Jag uppskattar små saker, för dom är inte så självklara för alla. Tack för att du finns Sus!!!

2010-10-31 @ 17:22:48
Postat av: susanne

Ja jag tycker man ska se de lilla i dagen. För ibland ger de en så mycket mer, än om man ska söka o finna hela tiden :)

Tack snälla Ewa för att du vill va min vän <3

2010-10-31 @ 20:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0