Gomorron!

Här utanför fönstret börjar det så sakterliga ljusna. Ganska mysigt om jag får säga det själv.

Vilket jag naturligtvis får eftersom det är min blogg, därför så skriker jag ut det: MYYYYS!!

Vad har jag för planer då? Ja, inga faktiskt....Utan hade tänkt att planera, utan att planera något *ler* Ja, jag vet, är lite mysko.. 


Jag tappar hår!

Fördelen med det är ju att det går tusen gånger snabbare att tvätta håret. Dessutom behöver jag bara pyttelite schampo. Och att reda ut håret går på ett ögonblick eftersom jag ser ut som Skalman (både håret och hållningen) och har typ bara tre hårstrån kvar på skallen.

Om jag inte vore så himla lat skulle jag plocka upp alla hårstrån och binda ihop dem och sälja svindyrt till desperata tonårstjejer som trånar efter extensions.



Inatt hade jag en jäk.. dröm: 




Precis när jag var på väg att p o w e r g å råkade jag snava över en burk träolja som stod utanför dörren.

Så jag fick träolja över  skorna. Men jag tänkte att det inte spelade någon roll så jag drog ut ändå. När jag hade powerwalkat typ femton meter kom en av våra grannar och frågade om vi var klara med träoljan:


-Ja jag måste ju tvätta alla trasor så de inte brinner upp. Träoljan är ju självantändlig, sa grannen.


Skitkul att äntligen ta sig ut på en powerwalk och så brinner skojävlarna helt plötsligt upp!!

Men gissa om folk som såg mig skulle bli impade. Det skulle talas om mig i flera år: tjejen som gick så fort att skorna började brinna.



Va rädd om er, kram.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0