Börjar dagen med...

Börjar den satans dagen med att försova mig. Trött som fan är jag. Lyckades komma upp ur sängen, hasa mig in i duschen för att sedan hasa vidare till köket. Fick bli kokt ägg till frukost. Ett jävla ägg och jag är proppmätt nu. Skulle vara skönt att krypa ner i min varma säng igen.

Åh .. vaknar, tack för de!!  De va bara en dröm.

Är det nån som vet vart man kan köpa sockiplast?  :))  Har upptäckt att jag behöver det. Det finns personer som gör en sådär glad att man liksom bara vill skutta/hoppa/fnissa när man har pratat med/träffat den. Och ja, så skulle jag glatt skutta ut till köket men halkar på mattan och gör en riktigt snygg landning intill bänken. Tur att man har en hyfsat mjuk röv att landa på. Så jag tänkte nu införskaffa ett par sockiplast så jag kan skutta bäst jag vill utan att halka, smart va?

Tror nog fasiken det är vinter nu. Nästan. Kallt är det i alla fall. Så kallt att man måste ha mössa och dom tjockaste vantarna på. Och halsduken virad så många varv runt halsen så syretillförseln stryps. Det bådar inte gott. Enligt Metro ska det bli den kallaste vintern på 100 år. Eller nått sånt. Det ni! Det blir inte kul.


Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0