Att göra eller inte göra?

Ibland planerar man in saker som när de blir dags att genomföra inte längre känns roliga. Man vill helst slippa att göra det man gett sig in i och hela grejen känns bara jobbig. Då kan man dra sig ur eller genomföra det hela ändå. Jag har alldeles för ofta valt att dra mig ur. Numera försöker jag att inte göra det eftersom det man planerat oftast trots allt blir roligt.

Därför genomförde jag det jag hade planerat den här gången och det är jag glad för. Det kan till och med vara så att detta är början på något riktigt intressant även om jag inte kan påstå att det är så det känns. Men möjligheten finns!






Va rädd om er, kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0