Tankar kanske nångång blir till verklighet ..

Jag tror att nu vet jag hur jag vill ha / önskar det i mitt liv och känner sådan otrolig tacksamhet för det jag har och är så förväntansfull på det som finns runt hörnet. Det är jag som bestämmer i mitt liv, det är bara jag som vet vad jag vill ha och vad som gör mig lycklig - och att livet går framåt!


Allt är skrivet i stjärnorna, de är nån mening med allt.
Jag tror på ÖDET .. 


  

Distansförhållanden.. eller leva i misär?

Jag har tänkt på det där med distansförhållanden.. det är absolut inget för mig.. usch så jobbigt.. men vad gör man om man råkar träffa en underbar person som bor några mil bort?
.. jag kan känna så här med många saker.. det finns alltid en dålig ursäkt till att inte göra nånting..


Va rädd om er, kram.


Kommentarer
Postat av: Ewa

Vet du Sussie ... jag tror att jag har hamnat i den här situationen .. Jag tror jag har blivit kär på bara några dagar. Åh om han ändå bara bodde några mil bort, men i Oslo .... :(



Hallå, jag har varken ekonomi eller ledig tid till ett distansförhållande .....



Hopplöst sa grodan ...

2010-11-07 @ 12:57:08
Postat av: Susanne

Men nog är de typiskt ..

Härligt för dig, jag önskar dig /er att de kommer o funka på nåt vis ..

Förbaskat att när man känner nåt för nån så .. :/



Miljoner kramar!

2010-11-07 @ 16:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0