svammeltankar i racerfart!

Näst sista månaden för i år. Gud vad fort tiden går. Jag hade ju bestämt att 2010 skulle bli ett fantastiskt år och det har det sannerligen varit fram till nu. Därför räknar jag kallt med att det fortsätter så!



Jag förstår inte riktigt
det där med att ha hundratjugotusen tankar i hjärnan
och ändå känns huvudet som tomt
som det e eko...
Hohoho
nej
finns inget där...
uppblåsbarhjärna fylld med tankar av luft
e de det jag lider av????


jag svamlar
jag ska........
jag tror jag ska duscha
ja, det ska jag....

 

 

Min hjärna e väck
kaffet i blodet e lågt
och kunde jag skulle jag sätta in ett dropp
få det snabbt ut i omloppet
så denna lilla seghet pooofa bort!


kaffekkoppar med kaffe e det enda som upptar min hjärna
kaffe
kaffe
kaffe
och medans kaffet brygger ner
sitter jag och funderar
vet det e något jag skulle göra idag
som jag glömt
men hur jag än funderar
så kommer jag inte på det...

nej nu hör jag
det sista rinner ner
:D
mot köksskåpet
fram med koppen
ner med kaffet
och få fart i denna kropp som tillhör mig...

 Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0